Singapore – cum te pregătești pentru o călătorie

Dragi călători,

Continuăm seria articolelor despre Singapore. Despre itinerariul nostru am scris în articolul Singapore – Ce am vizitat în 5 zile.

Așa că astăzi vă povestim mai multe despre ceea ce ne-a plăcut, cum am simțit culturile prezente și care sunt recomandările noastre.

Cultura

Singapore modern a fost fondat în secolul al 19lea, de către Sir Thomas Stamford Raffles.

Raffles a văzut un potențial uriaș în această zonă, așa că a negociat cu localnicii, iar Singapore a devenit o mare zonă de tranzacționare.

Orașul s-a dezvoltat rapid și au început să apară imigranții din China, India, din arhipelagul Malay, dar și din alte zone, precum cele arabe.

Raffles Hotel

În prezent am regăsit în oraș prezența fiecărei culturi, destul de autentică. Plimbându-ne prin toate, am simțit că fiecare este bine reprezentată și că nu se amestecă între ele.

Mâncarea

Am găsit o mulțime de influențe culinare. Orezul este cuvântul cheie cam la orice fel de mâncare gătită. Am încercat câteva variante, majoritatea bine condimentate și iuți.

Am ajuns și la celebrul Hawker Chan, unde am mâncat Soya Sauce Chicken Rice & Noodle, pentru care a primit o stea Michelin.

Shopping

La capitolul cumpărături aveți de unde alege. Am găsit un mall mai mic sau mai mare cam în fiecare loc unde am mers. Iar Orchard Road este celebru pentru zona de shopping. Noi am admirat și cam atât 🙂 Vă reamintim că este unul dintre cele mai scumpe orașe în care am ajuns.

Tips & tricks despre ce puteți face și ce nu

De fiecare dată când ajungem într-un loc nou ne place să cunoaștem care lucrurile importante pentru locuitorii dintr-un oraș. Vă lăsăm în continuare câteva recomandări:

• Guma de mestecat – cred că știți deja că este interzisă;
  • Nu beți și mâncați în mijloacele de transport sau în MRT;
  • Durian-ul – Veți vedea semne cu Durian interzis. Este un fruct care are un miros foarte puternic. Așa că este interzis consumul lui în zonele publice. Sincer, noi nu am putut să gustăm acest fruct;
  • Fumați doar în zonele permise;
  • Nu uitați să mergeți pe partea stângă. Sunt foarte ordonați și ne-a fost foarte ușor să ne adaptăm stilului de mers la metrou, pe stradă. Este unul din lucrurile care ne lipsește cu desăvârșire din țară;
  • Citiți puțin despre cultura locului și respectați obiceiurile. Dacă vreți să vizitați temple și alte locuri sfinte, vă recomandăm să vă îmbrăcați corespunzător;
  • Nu oferiți bacșis. Uneori sunt diferite taxe care sunt deja incluse;

Citește și: CHANGI AIRPORT, SINGAPORE – AEROPORTUL VIITORULUI

Alte detalii:

• Nu este necesară viza și puteți sta 90 de zile, mai multe detalii găsiți aici; Veți completa un formular și cu acesta mergeți la Immigration Office.
  • Noi am folosit destul de mult Revolut și pentru cash am retras Euro și am schimbat în dolari singaporezi;
  • Ni s-a părut un oraș foarte safe și curat;
  • Printre limbile străine întâlnite se găsesc următoarele malay, mandarina, tamai, chiar și hindi. Vorbesc și folosesc foarte mult limba engleză, așa că nu veți avea probleme.

Singapore ne-a plăcut și am revenit oricând aici. Este o combinație de culturi și construcții SF, departe de ce am întâlnit în alte zone. Pe lângă multele clădiri, aceștia au foarte multe vegetație.

Călătorii frumoase să aveți!

URMĂREȘTE CALATORIICLANDESTINI.RO ȘI PE FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST SAU YOUTUBE.

Adventure Love
DESPRE NOI

Noi suntem un grup de tineri și ne place să călătorim unde vedem cu ochii.