Singapore – Ce am vizitat în 5 zile

Dragii noștri,

Singapore este un stat-oraș în care ne-am dorit să ajungem și cu siguranță este unul din cele mai faine locuri vizitate.

Dacă urmează să ajungeți sau sunteți curioși cum arată și ce puteți face, găsiți mai jos detalii despre aventura noastră.

Planul nostru pentru 5 zile în Singapore

Marina Bay Sands

În prima seară am mers la Marina Bay Sands, pentru a urca până la etajul 57, unde se află un observation deck.

Ne-am bucurat de o priveliște minunată spre Gardens by the Bay, către port și către oraș.

Vedere spre Gardens by the Bay

Biletele le puteți găsi și aici.

Preț: 26 Euro (valabil Ianuarie 2020)

În drum spre hotel, ne-am plimbat prin orașul-stat SF în care simțeam că ne aflăm.

China Town

A doua zi ne-am început-o în China Town, unde am vizitat Chinatown Heritage Centre

Preț: 18 S$ (valabil Ianuarie 2020)

Ne-am continuat descoperirile cu templele Sri Mariamman și Buddha Tooth Relic.

Grădina Botanică din Singapore

În restul zilei ne-am plimbat prin enorma grădină botanică. Aceasta are 75 de hectare, 2,5 km dintr-un capăt în altul.

Doar The National Orchid Garden are bilet de intrare, în rest vă puteți bucura gratuit de întreaga vegetație. Noi nu am mai fi plecat dintre atâtea specii faine. O adevărată relaxare și încântare.

Preț: gratuit (5 $ pentru National Orchid Garden, valabil în Ianuarie 2020)

Ziua a treia a fost o lungă plimbare prin căldura orașului. Pe listă am avut statuia lui Raffles, Merlion, Gardens by the Bay, Singapore Flyer și Clarke Quay.

Merlion
Gardens by the Bay

Gardens by the Bay acoperă aprox. 101 hectare și are foarte multe atracții. Vă puteți plimba gratuit prin The Bay Central Garden. Sau puteți intra la Cloud Forest, Flower Dome sau urca în Supertree Grove. În afară de acestea, puteți găsi și alte activități și locuri de văzut. Aici puteți citi mai multe.

SUPERTREE GROVE & OCBC SKYWAY

Preț: urcare SkyWalk 8 S$
Cloud Forest

Flower Dome

Preț: Cloud Forest & Flower Dome – 28 S$

Citește și 10: LUCRURI PE CARE LE-AM ÎNCERCAT ÎN LANGKAWI, MALAEZIA

Am continuat în ziua a patra cu cafea bună la Craftsmen Specialty Coffee, o vizită la St Andrews Cathedral și mai apoi am plecat spre Sentosa Island.

Pentru ultima zi am păstrat Little India și cartierul arab. Dar și câteva ore de relaxare la piscina hotelului.

Transportul

Am zburat în Singapore cu KLM. Iar prin oraș am mers foarte mult cu MRT și pe jos. Ne-am achiziționat un Smartcard, EZ-link pe care l-am încărcat atunci când am avut nevoie.

Cazarea

Noi am ales Destination Singapore Beach Road, la 600 m de stația MRT Nicoll Highway.

Ne-a plăcut și vi-l recomandăm cu drag. În afară de proximitatea de MRT, hotelul are și o priveliște foarte faină.

Singapore are multe de oferit, așa că nu vă veți plictisi. Aveți de unde alege ce să faceți, în funcție de stilul vostru de călătorit.

Vom continua într-un alt articol despre cum ni s-a părut aici, care sunt regulile pe care ar fi recomandat să le respectați și alte recomandări.

Călătorii frumoase să aveți!

URMĂREȘTE CALATORIICLANDESTINI.RO ȘI PE FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST SAU YOUTUBE.

Adventure Love
DESPRE NOI

Noi suntem un grup de tineri și ne place să călătorim unde vedem cu ochii.