Ce a însemnat anul 2018 pentru călătorii clandestini

Dragi călători,

Iată că am ajuns și la sfârșitul acestui an.

A fost un an plin de aventuri frumoase, prieteni, dar și multe provocări. Așa că pentru 2019 ne dorim în primul rând să fim sănătoși, iar restul lucrurilor sigur le vom rezolva împreună 🙂

În ceea ce privește călătoritul, ne-am bucurat de multe escapade și aventuri, pe care le veți descoperi în continuare.

Ianuarie

Cu ocazia zilei de naștere a clandestinului nostru Alex, am ajuns în Torino, pentru meciul de fotbal Juventus – Genoa.

Februarie

În această lună am revenit în Roma și am vizitat Malta. În ambele locații am prins o vreme numai bună de plimbat. Escapada la Roma a fost una specială, mai ales că a fost de ziua mea. Iar în Malta provocarea a venit din faptul că am călătorit cu colegii de birou, un grup de 30+ și 2 bebeluși 😀

Aprilie

Paștele l-am petrecut în Italia, unde am făcut un Traseu de 8 zile în Sicilia. Clandestinii ajungeam astfel a doua oară pe insulă, de data aceasta în altă formulă.

La sfârșitul lunii am ajuns din nou la munte, cu una din celelalte pasiuni ale clandestinilor, Alex și Liviu, și anume bicicleta.

Iar cealaltă jumătate de clandestini s-au bucurat de primul zbor al micuțului nostru clandestin și o vizită în Viena.

Mai

Luna a fost dedicată plecărilor prin țară și pregătirii cursei L’Etape du Tour din Franța la care urmau să participe băieții noști în iulie. Așa că ne-am plimbat la munte, la mare, la Sibiu, oriunde cu bicicletele după noi.

Iunie

Printre alte pregătiri cu bicicleta, am fugit câteva zile din nou în Italia. De data aceasta, am ajuns în regiunea Puglia, care ne-a impresionat plăcut și unde am simțit din plin la dolce vita. Am vizitat Polignano a Mare, Alberobello, Matera și Ostuni, dar și alte orășele din zonă.

Iulie

A fost probabil cea mai așteptată lună din an, mai ales de către băieți. Experiența L’Etape du Tour a fost una foarte faină pentru ei, despre care pot povesti ore întregi. După 169 km, cred și eu 🙂

Călătoria a continuat cu un mini-tur prin Provence.

August

Am revăzut Amsterdam-ul și ne-am plimbat pentru prima dată prin Eindhoven și Volendam. Am ajuns din nou în Haga, iar de data aceasta ne-am bucurat de un festival de artificii.

Spre mijlocul lunii, am ajuns din nou la munte, în satul Peștera.

Septembrie

A fost luna în care am reușit (yey!) să plecăm în formulă completă a echipei clandestinilor. Am ajuns în Nisa, pentru 4 pe Coasta de Azur. Am vizitat și Monaco, dar și orășelul Saint Paul de Vence.

De asemenea, am ajuns din nou în Milano și Lacul Como, de data aceasta cu părinții. O altfel de experiență, făcută pe stilul și ritmul lor.

Octombrie

Am ajuns din nou la munte, de data aceasta cu ocazia unui maraton montan în una din zonele noastre preferate din România, Bran – Zărnești. Am găsit peisaje superbe de toamnă și o liniște plăcută.

Tot în căutarea de peisaje mirifice de toamnă, am ajuns la Conacul Domniței Ralu, pentru o după amiază de poveste.

Noiembrie

Dornici de o nouă escapadă, am descoperit Veliko Tarnovo, un orășel destul de accesibil pentru noi, din București. Dacă vreți să ieșiți puțin din rutină, puteți merge pentru o zi sau chiar un weekend relaxant.

Decembrie

Decembrie a fost luna în care am stat mai mult cu cei dragi, ne-am bucurat de perioada sărbătorilor și ne-am reamintit cu drag de toate aventurile din acest an.

De asemenea, am ajuns la Targul de Crăciun din Sibiu, care pentru noi are o semnificație aparte, personală.

Anul 2018 a fost un an în care ne-am plimbat poate mai mult și am scris mai puțin. A fost un an plin de evenimente frumoase, emoționante sau pur și simplu de întâmplări care ne fac să vrem în primul rând de la 2019 să fim sănătoși.

Pentru 2019 avem deja plănuită super experiența din Asia și o escapadă în Madrid. Suntem în căutări pentru un circuit prin Andaluzia, de Paște și o altă nebunie de plecare cu colegii de birou.

Ne-am dori să ajungem în Dolomiți și lăsăm pe lista și Grecia, pe care nu am apucat să o vizităm anul acesta. Dar și mai multă România. Și cine știe ce alte idei ne vor trece prin cap? Rămâne de văzut!

Mulțumim că ați fost alături de noi anul acesta, deși poate nu am reușit să scriem atât de mult cât ne-am dorit. Sperăm să vă fie de folos experiențele noastre, astfel încât poveștile voastre din călătorii să fie așa cum le planificați!

La mulți ani!

URMĂREȘTE CALATORIICLANDESTINI.RO ȘI PE FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST SAU YOUTUBE.

Adventure Love
DESPRE NOI

Noi suntem un grup de tineri și ne place să călătorim unde vedem cu ochii.