Weekend în satul Peștera, Brașov

Dragi călători,

Ori de câte ori avem ocazia, fugim la munte.

Așa că în august am ajuns în satul Peștera, din Brașov, unde ne-am bucurat de liniște și priveliști minunate.

Cazarea

Ne-am cazat la Pensiunea Garofița Pietrei Craiului și bine am făcut. Ajunși târziu vineri seara, nu ne-am dat seama de poziționare. Însă, când ne-am trezit sâmbătă, am rămas impresionați de priveliști. Oriunde priveam pe geam părea că ne uităm la câte o vedere. Dacă nu ne credeți, aveți mai jos imaginile.

Traseul

Sâmbătă ne-am dorit să facem un traseu, așa că am plecat destul de dimineață spre creasta munților Pietrei Craiului.

Traseul este unul destul de greu și durează destul de mult, așa că vi-l recomandăm doar dacă vă simțiti pregătiți.

Noi am plecat de la pensiune, spre Casa Folea, cu gândul de a ajunge pe creastă, la Vârful La om, prin Șaua Joaca, La Table și refugiul Grind.

Totul a mers conform planului până am ajuns la refugiu. Până aici traseul este accesibil. Însă de la refugiu urmează partea cea grea, cu urcare pronunțată.

Știam că în jurul prâzului se anunța o furtună pe creastă, așa că am tras destul de tare să ajungem. Însă planul de acasă nu a anticipat urcarea grea, așa că, în timp ce urcam se adunau și norii.

Până în vârf mai avem în jur de oră când ne-am hotărât să ne întoarcem, deoarece se apropiau amenințător norii de ploaie.

Și bine am făcut, pentru că la coborâre a fost la fel de dificil, fiind foarte mult grohotiș.

În total am făcut în jur 7 ore. Pe traseu ne-am întâlnit cu mulți alți pasionați de urcările pe munte. Peisajele sunt minunate, așa că plănuim să venim și anul următor 🙂

Vă lăsăm mai jos priveliștile de care ne-am bucurat.

Seara am luat cina într-unul din foișoarele de la pensiune, am mirosit iarba proaspăt cosită și am admirat cerul înstelat.

CITEȘTE ȘI: Traseu clandestin prin Munții Ciucaș

În acest weekend ne-am încărcat bateriile și a fost o plăcere să ne plimbăm prin natură. Cu siguranță vom reveni la Peștera!

Călătorii frumoase să aveți.

URMĂREȘTE CĂLĂTORIICLANDESTINI.RO ȘI PE FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST SAU YOUTUBE.

Adventure Love
DESPRE NOI

Noi suntem un grup de tineri și ne place să călătorim unde vedem cu ochii.